Iffahhhhhh! <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8208308801549459559\x26blogName\x3dMe?+I+am+Iffah.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ailuffchuu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ailuffchuu.blogspot.com/\x26vt\x3d1071031471387143398', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Berpuasa ehh puasa ka
3 Aug 2012 // 13:02 // 2 Human(s)

Assalamualaikum :)




cerrrrr bapa lama aku tk hapdate ni. ish takpa takpa. abaikan bukan abadikan. ok nak tau dak. pada hari ni aku kira kira dan mengikut perkiraan aku kita dah berjaya puasa selama 13 hari dan masuk hari ni 14 hari. ish satnya hidup ni. singkatnya masa ni.

Tahun lepas sebulan puasa aku merantau. hikhik aku ingat lagi la. Tahun ni aku dah kembali ke kampung halaman la. sooo aku buleh bersuka ria riang ria raya. hahah. nikmat puasa jauh jauh lagi merasa cekk oi. masa nak balik kampung tu terhegeh hegeh kemaih beg, padahai tarikh kat tiket bas tu tunjuk lagi seminggu gi masa duk ada. hahaha tkpa semangat tu penting.

tapi la ni pun nikmat serronok jugak. buleh balik kalau rasa nak balik. rasa tu setiap hari ada, tapi hari yang takdak untuk aku. mana buleh balik kalau dah ada aktiviti kat uitm. ishhhhk T.T merasa jugak pi bukak puasa sekelaih. nak tengok dak? sat nak upload heeee 







Yang duk dukung budak kecik omei tomei tu madam tami. Tawan tawan nak tau dak madam ni comel. Tami  paling suka time dia marah. haha comei macam nak rakam cara dia marah anak murid dia.

Pastu habih habih bukak puasa, hat untuk kali ni kami tak plan pun na, lepas bukak puasa sekelaih yang bukak puasa tadi ni serbu pi giant. Hahaha kongker la apa gi. Beli belah beli belah pastu balik la. haha syok la. Rindu aaaaaa :'(

Rindu muadzam sebenaqnya. hehe, izzah penah tanya. weh awat aku tengok life hang dekat poli lagi happening. Mau dak nya, kat sana kita kita mengamalkan budaya semua kawan2 adalah family angkat hahaha. Kat siniiiii, emmmm tak berapa tau pakai budaya apa. hehehe. emmm tak kisah la macam mana pun. Hidup mesti diteruskan wahai kawan kawan. Macam mana pun study mesti kena habih, pastu baru buleh kawin. hahahahaha =.=

k bye, hahaha ada kerja. bye bye



« OLD // NEW »