Iffahhhhhh! <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8208308801549459559\x26blogName\x3dMe?+I+am+Iffah.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ailuffchuu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ailuffchuu.blogspot.com/\x26vt\x3d1071031471387143398', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
IMY 2011
31 Dec 2011 // 19:29 // 0 Human(s)

Assalamualaikum :).

2011, aku pasti akan merinduinya. Dalam tahun ini sahaja, Banyak sangat pengalaman yang aku dapat yang mengajar aku erti kehidupan. Tudiaaaa Tudiaaaa ayat BM aku, power dak power dak. Hihihi. Seriously, aku pasti aku mesti aku saheh aku akan rindu gila dgn tahun ni. Banyak teruk kut yg aku dapat dalam tahun ni. Nak aku senaraikan kaaahhh. Hehehe tisat hang.

Pada awai awai tahun, 
Tadaaaaa !! hehehe awai awai tahun hari tu aku terjun pi kulim. Menjalani Latihan Khidmat Negara. Berkhidmat laa utk negara aku pd awai tahun hari tu. Hehhhh berbangga sat dengan diri sendiri -____-
Riak kbaiii. 

Bukti niiii :P

Selepas tiga bulan.
Baby pun dah semakin comel. Hehehe mereng sat. Habih PLKN, menganggur terhormat la sat aku di pelosok rumah. Penuh dgn perasaan boring yg membuak buak. 

Selang dua bulan.
Ehhhh laaa aku tkdak memba la :'(. heheh bukan apa, depa semua pi menuntut ilmu biar penuh di dada. Yg aku dok bertapa lagi kat rumah. Tunggu org mai minang. heheh nasib tkdak XP. Aku pon pi laa sambung belajaq, pra U. Nak hilang kan bosan punya pasai leneee +___________+

Tiga minggu kemudian. 
Aku dengar khabar angin kat rumah, katanya aku dapat poli. Haaa tudiaa, ghehyeh sampai belakang telinga la sebab aku syok. Syok la dapat. Aku memang menunggu tawaran tawaran bonus bonus hari jadi. Ahaha. Esok tu tarak aku pi dah haih sekolah. Surat cinta apa pun tk bg kat tekdu. Besala, semangat nak kemaih barang punya pasai, nakpi jauh nuhh, lambat ti ada barang tertinggai lak. hihi :P 

Klimakss ----- kemuncak ler aku seronok. :D
Pada bulan 7, bapa hari bulan sat nak ingat balik. 5/7/2011 > betoi dak ?! hehe dengan muka ketat aku pada awainya sebab pi muadzam nuuuuuu daftar poli tanpa kawan seorang pun. Tapi seminggu ja pon. hehe, seminggu ja aku pendiam, lepaih tu tadak haih. Lepas tu haaa lepastu haaaa. Ne kalau aku karang cerita dekta poli memang tkkan penah berubah XP tkkan penah habih. Aku bertapa aku bergelak aku berketawa bersama sahabat jiwa raga aku selama tiga bulan ja. Yaaa tiga bulan saja. Tklama pon, tp nak melupakan sampai umur aku masuk 33 tahun pon belum tentu terlupa lagi gamaknya nyah. hehe




After 2 months ;) 
Baby pon dah pandai merangkak. Ahakkkss. Bulan 9 tu, aku bt keputusan besaq. Paling besaq, besaq gi pada aku, kira nya aku kecik laaa noh. hahah. Aku berenti poli. Balik rumah, duk rumah, jaga rumah, kawal rumah. hehehe dahdah. Bulan 11 aku masuk uitm. Dan sampai la sekarang. Insyaallah akan aku habih kan dip di sini :D 

Hujung tahun :(
Dan, tamat lah setahun aku ni. rindu nya +___+ hihi

Dan sekarang baby pon dah pandai sebut ''mammmmii'' hahaha kbai. 


SELAMAT TAHUN BARU, semoga lebih banyak azam mampu dicapai. Wish all the best, for me :P hehh



« OLD // NEW »